Wyzwanie Forma - Naszyjnik


I nagroda - bon o wartości 100 zł, sponsorowany przez: To co kocham

II nagroda - bon o wartości 55 zł, sponsorowany przez: Bukowiec

III nagroda - bon o wartości 50 zł, sponsorowany przez: Magraf

IV nagroda - bon o wartości 50 zł, sponsorowany przez: Bead Beauty

V nagroda - bon o wartości 30 zł, sponsorowany przez: Passionroom

VI nagroda - bon o wartości 30 zł, sponsorowany przez: Jolinka

VII nagroda - bon o wartości 30 zł, sponsorowany przez: Art Bijou

VIII - nagroda - bon o wartości 15 zł, sponsorowanych przez E-tutorial


Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną prace.

Prace przykładowe Projektantek:


Wykonała: Eva

Wykonała: Joanna

Wykonała: Nurrgula
Wykonała: Katalin

22 komentarze:

  1. Czy fragment punktu 3.2 Regulaminu: "[...]Muszą być one być nowe, wykonane specjalnie na Wyzwanie oraz nigdzie wcześniej niepublikowane. Prace można opublikować na stronie (blogu) w momencie zgłoszenia jej na wyzwanie. [...]" należy rozumieć w ten sposób, że opublikowanie pracy - również na własnym blogu - np. 2 tygodnie przed rozpoczęciem Wyzwania automatycznie ją dyskwalifikuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    Nie zauważyłam, że do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę i zgłosiłam 2. Zorientowałam się kilka minut temu, z mieniłam informacje w poście, ale gdy weszłam na stronę by usunąć zbędą 2 pracę okazało się że nie ma takiej możliwości. Próbowałam chyba wszystkich możliwych sposobów, ale mimo iż jestem zalogowana przy nazwie mojej pracy "17. Malinowa" nie ma opcji usunięcia jej. Prosiłabym o skanowanie tej pracy:)
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Chciałabym upewnić się, do kiedy można zgłaszać prace. W banerku jest napisane, że do 15.12.2013 r., natomiast przy narzędziu dodawania linków mamy w tej chwili informację "(Submissions close in 6d 7h 1m)", z czego wynika, że dodawanie zakończy się 10.12.2013 r. Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace można zgłaszać do 15.12.2013, wiemy że jest błąd w inlinkzie na chwile obecną nie jesteśmy jednak w stanie tego zmienić, Po zakończeniu działania aplikacji pojawi się jeszcze jedno miejsce do zgłaszania prac.

      Usuń
    2. Super, dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Wysłałam do Was na e-mail moją pracę,a nie ma jej tu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widzę okienka z możliwością dodania pracy, więc wysyłam na maila
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety nie widzę miniatury :( ale może to tylko u mnie się nie wyświetla...

      Usuń
    2. Miniatury przy nowych zgłoszeniach nie będą widoczne. Przepraszamy za kłopot.

      Usuń
  6. Hi!
    The work №49 is a copy on my work. Here is my original necklace: http://chudibeads.blogspot.com/2013/02/bead-crochet-necklace-mint-graphics.html
    The person who took the part in challenge have now shame!
    I'm really disappointed :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Ahha we are sorry to hear that this necklace's idea was stolen from you. That is why we will remove this work from our challenge. Thank you for letting us know! Best wishes!

      Usuń
    2. Thank you for understanding :)

      Usuń
  7. Bardzo przepraszam za strasznie nieporozumienie! Naszyjnik wykonałam sama ale wzór otrzymałam od koleżanki. Strasznie mi przykro, nie widziałam do tej pory prac Pani Anny, a są naprawdę piękne, chylę czoło. Post na blogu został usunięty. Chudibeads! I'm sorry so much!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy można spodziewać się wyników wyzwania??

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będą wyniki ostatniego wyzwania: naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy