Wyzwanie Tematyczne - Smaki: Słony

I nagroda bon o wartości 50 zł + przesyłka
sponsorowany przez sklep: Bukowiec

II nagroda bon o wartości 30 zł
sponsorowany przez sklep: Bazar Dekoracji

III nagroda bon o wartości 25 zł
sponsorowany przez sklep: Magraf

IV nagroda  - bon o wartości 15 zł
sponsorowany przez sklep: Jolinka

V nagroda - bon o wartości 10 zł
sponsorowany przez sklep: Beading


Czas trwania: 01-15.11.2012
Forma: biżuteria
Kolorystyka: dowolna, kojarząca się z tematem


Słona morska woda to wspomnienie wakacji. Słone paluszki – wieczór filmowy z przyjaciółmi.
Słony jest pot, łzy i smak adrenaliny, a także orzeszki, które czasami lubię pochrupać.
Z solą kojarzy mi się też wycieczka do Wieliczki. A Wam co przychodzi na myśl, gdy mówicie „słony”?
Pokażcie nam słoną biżuterię, a my pokażemy wam słodycz nagród! :-)


UWAGA! Bardzo prosimy o dodawanie NOWYCH prac, wykonanych specjalnie na to wyzwanie, niepublikowanych nigdzie wcześniej. Jeśli praca była publikowana wcześniej - a sprawdzamy każdą pracę pod tym kątem - zostanie zdyskwalifikowana. 

Przykładowa praca:



6 komentarze:

  1. Ja też zastanawiam się nad biżuterią...

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział choć i tak nie mam szans :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejciu! Pomyliłam się w podpisie! To chyba z nerwów, bo 1 raz biorę udział w wyzwaniu :) Czy można poprosić o zmianę 22. Anna-Art na 22. Arteria-Art. Gapa ze mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnią chwilę, również pierwszy raz, także mam nadzieję, że udało mi się spełnić wszystkie warunki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy